مرکز اختصاصی و تخصصی عینک زایس آلمان

سه شنبه 26 دی 1396
12:19
r.soofi

افتتاح مرکز فروش تعمیر تجهیزات علمی در سال 1846 توسط مهندس جوان آلمانی کارل فردریش زایس نقطه آغاز فعالیت های گروه کارل زایس به حساب می آید .

در سال های اولیه ، توجه زایس معطوف به بهینه سازی میکروسکوپ گردید . عدسی های مورد استفاده در ساخت میکروسکوپ کیفیت اپتیکی مطلوبی را ارائه نمی دهند . برای حل این مشکل زایس از ارنست آبه فیزیکدان دانشگاه ینا دعوت به همکاری کرد. آبه را ارائه نظریات جدید راه را برای تولید عدسی های با کیفیت بالا هموار کرد و بالاخره با کمک شیمیدان برجسته اتو اسکات اولین عدسی امروزی در کارخانه کارل زایس تولید گردید.

پس از مرگ زایس در سال 1888 آبه سهام او را از خانواده اش خریداری نموده و مدیریت خود را شرکت اعمال نمود . ارنست آبه یک فیزیکدان ، مخترع ، کار آفرین و اصلاح گر اجتماعی بود . نظریه رابط بین ضریب بازتاب و طول موج که بعد ها به نام خود وی "مقدار آبه " نام گرفت پایه محاسبه مقادیر اپتیکی در علم امروز است . اختراع بسیار مهم او به نام " رفرکتومتر" مصارف بسیار زیادی در علوم و صنایع مختلف پیدا نموده است .

آبه علاوه بر وضع قوانین مدرن در ساختار اداری شرکت ، به عنوان یک اصلاح گر اجتماعی قوانین کار زیر مجموعه خود را اصلاح کرد.در نظر آورید که کارکنانش در سال 1900 از مزایای : بیمه درمان رایگان مرخصی با حقوق ، پرداخت دستمزد در صورت بیماری ، سود مشارکت ، حقوق بازنشستگی ، حق داشتن تشکیلات کارگری و بالاخره قانون 8 ساعت کار روزانه به جای 14 ساعت کار در آن زمان اعمال میشد برخوردار بوده اند .

به پاس قدردانی از خدماتش یک گودال اتشناشی در کره ماه به نام او نامگذاری کرده اند.


عاشقان طبیعت و شکار با تصاویر روشن و شفاف دوربین های زایس آشنایی دارند . بیش از یک قرن است که ما به تولید و گسترش فن آوریهایی مشغولیم که فاصله شما و طبیعت را کمترین حد ممکن برساند . اکنون به کمک زایس می توانیم مناظر دور دست را حتی در تاریکی شب به وضوح ببینید و لذت ببرید .


عینک شخصی عینکی است که بر اساس اطلاعات اختصاصی هر چشم به صورت مستقل ساخته میشود . ما در مرکز عینک زایس اطلاعات مورد نیاز را کا شامل موارد متعددی مانند : محل قرار گیری مرکز مردمک در داخل فریم ، فاصله راس قرنیه تا عدسی ، زاویه شیب و قوس فریم بر روی صورت و چندین مورد دیگر را توسط تجهیزات زایس استخراج نموده و برای ساخت عدسی به مرکز تولید عدسی زایس واقع در شهر آلن آلمان ارسال می نماییم.

در هنگام ساخت سطح عدسی به هزاران نقطه مجزا تفکیک شده و وضعیت هر نقطه بسته به فاصله آن تا نقطه مرجع مردمکی و اطلاعات اختصاصی هر چشم بهینه سازی می گردد . در نتیجه عینکی به دست می آید که دیدی به مراتب واضح تر نسبت به عینک های مرسوم را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی وفروش عینک کارل زایس آلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]