عینک طبی و آفتابی کارل زایس

سه شنبه 26 دی 1396
12:18
r.soofi

عینک طبی و آفتابی زایس

مرکز دید زایس در سال 1392 فعالیت خود را در زمینه عرضه صحیح محصولات که شامل عینک تک دید زایس ، عینک مخصوص موبایل و تبلت ، عینک مخصوص رانندگی ایمن ، عینک تدریجی زایس ، عینک طبی آفتابی زایس ، عینک تدریجی مخصوص محیط کار ، عینک شخصی زایس میباشد و هر کدام شامل انواع گوناگونی می باشد را آغاز کرد.


در اینجا به انواع گوناگونی دسته های بالا اشاره می شود:

عینک تک دید زایس خود شامل عینک تک دید کمانی و عینک ساده ، عینک بهینه سازی ، رانندگی ایمن ، عینک شخصی زایس میباشد.

عینک ساده زایس برای افرادی که ضعف چشمشان بسیار کم و بدون پیچیدگی اپتیکی خاصی است توصیه می گردد.

عینک بهینه سازی برای افرادی که ضعف چشم متوسط دارند عینک بهینه سازی شده زایس توصیه می گردد. باید بدانید که قدرت عدسی در تمام سطح آن به صورت نقطه به نقطه بهینه سازی شده و به همین دلیل دیدی واقعی تر به مصرف کننده منتقل می گردد.

رانندگی ایمن : مردمک چشم در نور شدید بسته میشود و همراه با کاهش شدت نور بازتر می گردد و این باعث میشود که در نور کم عمق میدان دید کاهش یابد . رانندگی در شب با کاهش شدید در عمق میدان دید همراه است . زایس در جدیدترین دست آورد خود این مشکل را حل کرده و با عرضه عینک های رانندگی ایمن به رانندگان کمک میکند که در هوای ابری و بارانی، شب و یا ورود به تونل عمق دید بسیار بیشتری داشته باشد .

عینک شخصی زایس : این عینک بر اساس اطلاعات اختصاصی هر چشم به صورت مستقل ساخته می شود . برای ساخت عدسی شخصی باید اطلاعات مختلفی از قبیل محل قرار گیری مرکز مردمک در داخل فریم ، فاصله راس قرنیه تا عدسی ، زاویه شیب و قوس فریم بر روی صورت و چندین مورد دیگر که توسط تجهیزات زایس استخراج نموده و برای ساخت عدسی به مرکز تولید عدسی زایس واقع در شهر آلمان ارسال می کنیم.

در هنگام ساخت سطح عدسی به هزاران نقطه مجزا تفکیک شده و وضعیت هر نقطه بسته به فاصله نقطه آن تا مرجع مردمکی و اطلاعات اختصاصی هر چشم بهینه سازی می گردد.

عینک مخصوص موبایل و تبلت زایس : این عینک مناسب افراد بین سی تا چهل سالی که روزانه بیش از 5 ساعت از این وسایل استفاده می کنند. این افراد معمولا از خستگی چشم و سر درد شکایت میکنند . زایس با عرضه عینک مخصوص موبایل و تبلت مشکلات افراد یاد شده را حل می کنند.

عینک تدریجی زایس خود به دو دسته عینک تدریجی مخصوص بعد از عمل آب مروارید و عینک تدریجی روزانه زایس تقسیم میشود.

عبنک طبی آفتابی زایس : افرادی که برای اصلاح دید خود از عینک استفاده مینمایند میتوانند با استفاده از عینک های طبی آفتابی زایس ، عینکی آفتابی مطابق مد روز اما با نمره عینک خود داشته باشند . این عدسی های طبی آفتابی در رنگ های ویژه و متنوع زایس عرضه می گردند. حتی افرادی که به دلیل پیر چشمی از عینک تدریجی استفاده مینمایند میتوانند یک عینک تدریجی به رنگ دلخواه برای فضای باز و آفتابی داشته باشند.

عینک تدریجی مخصوص محیط کار زایس :استفاده از این عینک بر اساس نیاز های بینایی کاربر در محیط داخلی طراحی گردیده است . این عینک بر اساس نیاز شما و با استفاده از اطلاعات خاص شما ساخته شده و وسیع ترین دید ممکن را برایتان به ارمغان می آورد.



[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی وفروش عینک کارل زایس آلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]